علم و دانش

مرگ مصنوعی را تجربه کنید

برای خلاص شدن از دردهایی که به خاطر سبک زندگی نادرست سراغتان آمده‌اند، همیشه نباید سراغ حرکات ورزشی خاص بروید و با تکرار برخی تمرین‌های جبران‌کننده، عضلاتتان را تقویت کنید. گاهی به جای ساختن عضلاتتان، لازم است به آن‌ها آرامش بدهید و به جای انجام هر حرکتی، بهتر است بدنتان را در حالت آرامش قرار دهید. حرکت جسد تمرین خوبی برای ساعات پایان روز است. وقتی خسته از کار روزانه به خانه برمی‌گردید، می‌توانید این حرکت را انجام دهید و خستگی را از عضلات و استخوان‌هایتان بیرون کنید. برای انجام حرکت جسد کافی است:

 به پشت بخوابید و پاها را به عرض شانه باز کنید.
دست‌هایتان را کنار بدنتان دراز کنید و بگذارید بدنتان استراحت کند.
برای هرچند دقیقه که می‌خواهید در این وضعیت قرار بگیرید و ریتم دم و بازدمتان را هماهنگ کنید.
شنیدن یک موسیقی آرامش‌بخش با صدای کم می‌تواند این تمرین را برایتان لذت‌بخش‌تر کند.
درست است که قصد شما خلاص شدن از خستگی و دردی است که در استخوان‌ها و عضلاتتان خانه کرده، اما برای گرفتن بهترین تاثیر از چنین تمرینی، باید به ذهنتان هم استراحت دهید و با آرام کردنش بدنتان را آرام کنید. پس فکر و خیال‌های مربوط به ساعات گذشته را دور بریزید و دغدغه‌های فردا را هم برای فردا بگذارید. فقط چشم‌هایتان را ببندید و تصور کنید چیزی در سرتان نیست که بخواهید و بتوانید به آن فکر کنید.

یک نظر

یک نظر

  1. کامی

    ۱۳ تیر ۱۳۹۵ at ۸:۰۳ بعد از ظهر

    ممنونم

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بالا